BULETIN INFORMATIV

Informaţii comunicate din oficiu
prevăzute de art. 5 alin .2 din Legea nr. 544/2001:

  1. actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice;
  2. structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al autorităţii sau instituţiei publice;
  3. numele şi prenumele persoanelor din conducerea autorităţii sau a instituţiei publice şi ale compartimentului / funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice;
  4. coordonatele de contact ale autorităţii sau instituţiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet;
  5. sursele financiare, bugetul şi bilantul contabil;
  6. programele şi strategiile proprii;
  7. lista cuprinzând documentele de interes public;
  8. lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii;
  9. modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate.

Lista documentelor de interes public / Lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii 

  • Proiectul de buget spre abrobare catre ordonatorul principal
  • Situatia obligaţiilor de plată către furnizorii de bunuri şi servicii la zi
  • Situații specifice execuției bugetare, monitorizare cheltuieli, deschideri de credite, virări etc.
  • Lista coduri IBAN ale conturilor de cheltuieli bugetare
  • Lista obiective investitii (spre abrobare catre ordonatorul principal)
  • Programul anual al achizițiilor publice la zi
  • Centralizator contracte la zi
  • Graficul și obiectivele deplasărilor externe anuale
  • Atribuțiile personalului din cadrul ANAP, potrivit fișei postului
  • Anunțurile privind organizarea, potrivit legii, a concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul ANAP precum și condițiile de participare și cerințele specifice
  • Registre de predare-primire corespondență
  • Procesele verbale de predare a documentelor la arhivă
  • Acte procedurale/procesuale pentru dosarele în care ANAP are calitatea de parte;
  • Evidența dosarelor în care ANAP este parte
  • Corespondență externă
  • Procedurile operaționale
  • Proceduri de sistem
  • Regulamentul de ordine interioară al ANAP
  • Regulamentul de organizare și funcționare al ANAP
  • Codul de etică și deontologie a personalului salariat din cadrul ANAP
  • Adrese de răspuns la solicitările instituțiilor/entităților interesate
  • Copii după răspunsuri la petiții
  • Adrese de solicitări către direcții / compartimente de specialitate din cadrul ANAP
  • Adrese de solicitări către instituțiile responsabile în funcționarea sistemului național de achiziții publice
  • Acte normative al căror inițiator este ANAP – Ordonanțe de urgență, Hotărâri de Guvern, Ordine ale Președintelui ANAP, Instrucțiuni
  • Proiectele de acte normative care sunt supuse dezbaterii publice
  • Acte normative conexe domeniului achizițiilor publice
  • Notificări privind modul de punere în aplicare a unor prevederi din domeniul achizițiilor publice;
  • Programul de audiențe al persoanelor din conducerea ANAP
  • Programele și Strategiile proprii ale ANAP

Formulare acces liber

Cerere informații

Modalitati de contestare, prevazute de art. 21 și art. 22 din Legea nr. 544/2001

Modalitățile de contestare a deciziei privind refuzul comunicării informațiilor solicitate:

Împotriva refuzului comunicarii informatillor solicitate se poate depune, în termen de 30 de zile de la luarea la cunostinta a respectivei decizii, reclamatie administrativa la conducatorul institutiei, potrivit prevederilor H.G. nr. 123/2002 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public.

Reclamantul care, dupa primirea raspunsului la reclamatia administrativa, se considera în continuare lezat în drepturile sale prevazute de lege, poate face plângere la sectia de contencios administrativ a tribunalului, în termen de 30 de zile de la expirarea termenelor prevazute la art. 7 din Legea nr. 544/2001.

Reclamație administrativă (model 1)

Reclamație administrativă (model 2)

 

Rapoarte implementare Legea 544/ 2001

pdf-icon-1 Raportul de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public aferent anului 2023

pdf-icon-1 Raportul de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public aferent anului 2022

pdf-icon-1 Raportul de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public aferent anului 2021

pdf-icon-1 Raportul de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, aferent anului 2020

pdf-icon-1 Raportul de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, aferent anului 2019

pdf-icon-1 Raportul de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, aferent anului 2018

pdf-icon-1 Raportul de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, aferent anului 2017

pdf-icon-1 Raportul de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, aferent anului 2016

pdf-icon-1 Raportul de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, aferent anului 2015

Sari la conținut