Formulare acces liber

Cerere tip informații

Reclamație administrativă (model 1)

 Reclamație administrativă (model 2)

 

Modalitățile de contestare a deciziei privind refuzul comunicării informațiilor solicitate:

Împotriva refuzului comunicarii informatillor solicitate se poate depune, în termen de 30 de zile de la luarea la cunostinta a respectivei decizii, reclamatie administrativa la conducatorul institutiei, potrivit prevederilor H.G. nr. 123/2002 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public.

Reclamantul care, dupa primirea raspunsului la reclamatia administrativa, se considera în continuare lezat în drepturile sale prevazute de lege, poate face plângere la sectia de contencios administrativ a tribunalului, în termen de 30 de zile de la expirarea termenelor prevazute la art. 7 din Legea nr. 544/2001.

 

Persoana responsabilă pentru Informare Publică (Legea nr.544/2001)

Mircea Chițu

Telefon: 0739.844.080

Sari la conținut