Documentație pentru Servicii de pază și protecție pentru sediul central al ANAP, situat în str. Foișorului nr. 2, București, sector 3 și sediul secundar al ANAP, situat în str. Olari, nr. 23, București, sector 2, pentru perioada 01.04.2024 – 30.06.2024, cu posibilitatea de prelungire în perioada 01.07.2024 – 31.03.2025
INSTRUCTIUNI ACHIZITIE SERVICII DE PAZĂ PENTRU SEDIILE ANAP – publicat 06.03.2024
PROCES VERBAL EVALUARE OFERTE – Servicii de pază – publicat 21.07.2023
Răspuns consolidat SERVICII PAZĂ ȘI PROTECȚIE – publicat 13.07.2023
Instrucțiuni privind achiziția pentru serviciile de pază și protecție pentru sediile ANAP – publicat 11.07.2023
RAPORTUL PROCEDURII – Servicii formare specializată în domeniul achizițiilor publice PNRR – publicat 31.05.2023
Documentatie servicii de paza si protectie pentru sediul central al ANAP – publicat 24.04.2023
Răspuns consolidat nr. 2 – publicat 21.04.2023
Clarificare din oficiu – publicat 21.04.2023
Centralizator prețuri actualizate – publicat 19.04.2023
Răspuns consolidat la solicitările de clarificări – publicat 19.04.2023
Clarificare – publicat 12.04.2023
FORMULAR NR. 11 PLANIFICARE cursuri – publicat 11.04.2023
Documentație de atribuire servicii de pază și protecție pentru perioada 01.03-31.05.2023 – publicat 17.02.2023
Documentație de atribuire servicii de pază și protecție pentru perioada 01.03-31.05.2023
SERVICII DE PAZĂ ȘI PROTECȚIE pentru sediile Agenției Naționale pentru Achiziții Publice situate în strada Foișorului nr. 2, sector 3, Bucureşti și str. Olari nr. 23, sector 2, București – publicat 18.01.2023
CAIET DE SARCINI + FORMULARE PAZA 2023
Răspuns consoldat la solicitarea de clarificări – publicat 13.01.2023
Anunț privind trasmiterea fără plată către alte instituții publice a unui număr de 3(trei) bunuri (autoturisme) – publicat 06.12.2022
Solicitare de ofertă pentru „servicii de transport aerian ocazional de pasageri pe curse interne si internaționale” în cadrul Proiectului “Sprijin în implementarea SNAP prin consolidarea capacității administrative a ANAP și a autorităților contractante” – SIPOCA 625 Proiect finanțat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020. – publicat 08.06.2022
Solicitare de ofertă pentru „servicii de transport aerian ocazional de pasageri pe curse interne si internaționale” în cadrul Proiectului “Sprijin în implementarea SNAP prin consolidarea capacității administrative a ANAP și a autorităților contractante” – SIPOCA 625 Proiect finanțat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020 (08.06.2022)
Solicitare de ofertă pentru „servicii de transport aerian ocazional de pasageri pe curse interne si internaționale” în cadrul Proiectului “Sprijin în implementarea SNAP prin consolidarea capacității administrative a ANAP și a autorităților contractante” – SIPOCA 625 Proiect finanțat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020. – publicat 07.06.2022
Solicitare de ofertă pentru „servicii de transport aerian ocazional de pasageri pe curse interne si internaționale” în cadrul Proiectului “Sprijin în implementarea SNAP prin consolidarea capacității administrative a ANAP și a autorităților contractante” – SIPOCA 625 Proiect finanțat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020.
Anunt de publicitate servicii de securitate și sănătate în muncă și servicii privind apărarea împotriva incendiilor şi protecţia civilă – publicat 14.02.2022
Anunt de publicitate servicii de securitate și sănătate în muncă și servicii privind apărarea împotriva incendiilor şi protecţia civilă
Achiziție servicii de curățenie – publicat 11.02.2022
Anunt de publicitate servicii de curatenie
ANUNT DE PUBLICITATE Servicii de curatenie
Achiziție servicii de pază pentru sediile ANAP București – publicat 20.01.2022
Achiziție servicii de pază pentru sediile ANAP București – publicat 20.01.2022
Achiziție servicii de pază pentru sediile ANAP București – publicat 20.01.2021
CAIET DE SARCINI SERV DE PAZA SEDIU ANAP 2021
INSTRUCTIUNI PRIVIND ACHIZITIA SERV PAZA SEDIU ANAP 2021
SECTIUNEA B FORMULARE SERV DE PAZA SEDIU ANAP 2021 EDITABIL
SECTIUNEA C CAIET DE SARCINI SERV DE PAZA ANAP 2021 EDITABIL
Solicitare de ofertă – Servicii de curățenie pentru sediul central ANAP – publicat 16.12.2020
Răspuns solicitare de clarificari
Solicitare de ofertă servicii de curățenie – 13032
_______________________________________________________________________________________
Solicitare de ofertă – Servicii de curățenie pentru sediul central ANAP – publicat 27.08.2020
Solicitare de ofertă și documentația – Servicii de curățenie
_______________________________________________________________________________________
Solicitare de ofertă – Servicii de curățenie pentru sediile ANAP – publicat 23.01.2020
Clarificare Servicii de curatenie – publicat 27.01.2020
Anunt publicitar nr.ADV1126765
Solicitare de oferta Servicii de curatenie
Solicitare de oferta – format editabil
_______________________________________________________________________________________
Achiziție servicii de pază pentru sediile ANAP – publicat 22.01.2020
Instrucțiuni achiziție servicii pază
_______________________________________________________________________________________
Achiziție servicii de pază pentru sediul central ANAP
Anunț servicii de de pază – publicat 18.04.2019
În completarea anunțului, găsiți mai jos Erata legată de formularul nr. 4
Erata Formularul nr 4
_______________________________________________________________________________________
Închiriere spații automate
Anunț intenție închiriere spații automate – 20.07.2018
____________________________________________________________________________________________
Achizitie servicii de întreținere tehnică a spaţiilor şi a instalaţiilor pentru sediul ANAP pentru perioada martie-decembrie 2018
CAIET DE SARCINI MENTENANTA MARTIE-DECEMBRIE 2018
Publicat – 23.02.2018
_________________________________________________________________________________________
Achizitie servicii de pază pentru sediul central ANAP pentru perioada februarie-decembrie 2018
Raspuns solicitare clarificari
_____________________________________________________________________________________________
Caiet de sarcini Servicii de paza februarie-decembrie
Formulare Servicii de pază februarie-decembrie 2018
Publicat – 19.01.2018
___________________________________________________________________________________
Achiziție servicii de pază si protectie – sediu ANAP pentru luna ianuarie 2018
CS servicii de pază si protectie sediu ANAP ianuarie 2018
Formulare servicii de pază si protectie sediu ANAP ianuarie 2018
Publicat – 15.12.2017
_______________________________________________________________________________
Achiziție multifuncționale rețea
Publicat – 17.10.2017
_______________________________________________________________________________
Achiziție 4 servere
Specificații tehnice – servere
___________________________________________________________________________________
Achiziție Program Anti-virus
Publicat – 28.04.2017
Caiet sarcini achiziție antivirus ANAP
_____________________________________________________________________________________________
Lucrări de reparaţii generale a treptelor situate la intrarea A în sediul Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice (aproximativ 27,5 mp) – termen limita ofertare – 21.04.2017
Publicat – 13.04.2017
Caiet de sarcini lucrari intrare A ANAP 2017
Formular oferta financiara
_____________________________________________________________________________________________
Achiziție materiale pentru activități de informare-publicitate în cadrul proiectului SIPOCA 45
Publicat – 04.04.2017
Caiet de sarcini pentru achizitia de materiale necesare pentru activitati de informare-publicitate
Achiziție videoproiector 2017
Publicat – 04.04.2017
Caiet de sarcini Videoproiector
Achizitie licente Windows, Office și antivirus 2017
Publicat – 04.04.2017
Caiet de sarcini licente antivirus
Caiet de sarcini Microsoft Office
Caiet de sarcini Microsoft Windows
Achizitie multifuncționale color 2017
Publicat – 04.04.2017
Caiet de sarcini Multifunctionala color
Achizitie computere portabile și computere personale 2017
Publicat – 04.04.2017
Caiet de sarcini computere portabile si sisteme desktop
Achiziție servicii de medicina muncii, contract valabil de la data semnării până la 31.12.2017
Publicat – 28.03.2017
SPECIFICATII TEHNICE SERVICII MEDICINA MUNCII
Achiziție servicii de telefonie fixă 2017
Publicat – 23.03.2016
CAIET DE SARCINI TELEFONIE FIXA 2017
Achiziție servicii de pază și protecție sediul ANAP 2017
Publicat – 17.03.2017
Caiet de sarcini – servicii de pază și protecție sediu ANAP
Formulare – servicii de pază și protecție 2017
Achiziție servicii de întretinere și reparații autoturisme 2017
Publicat – 17.03.2016
Caiet de sarcini – servicii de întreținere și reparații pentru autoturisme
Formular de oferta servicii de reparare auto
Achiziție servicii de întreținere tehnică a spaţiilor şi a instalaţiilor ce aparţin imobilului din Strada Foisorului nr. 2
Publicat – 09.03.2017
Anunț în vederea încheierii unui contract privind achiziționarea de servicii de curățenie la sediul central, valabil în perioada 01.04.2017 – 31.12.2017
Publicat – 09.03.2017
Anunț în vederea încheierii unui contract privind achiziționarea de servicii de actualizare software legislativ, valabil de la data semnării pana la 31.12.2017
Publicat – 07.03.2017
Achiziție închiriere 1mp in vederea amplasarii unui automat de bauturi calde
Publicat – 10.10.2016
Anunt de intentie inchiriere 1mp in vederea amplasarii unui automat de bauturi calde
Achiziție servicii de asigurare facultativă CASCO autoturisme Renault Megane
Publicat – 03.08.2016
Achiziție servicii de întreținere și reparații autoturisme
Publicat – 12.05.2016
Solicitare oferte Servicii de reparare și întreținere
Caiet de sarcini servicii de reparare și întreținere
Formular 1 Servicii de reparare și întreținere
Achiziție servicii de întreținere tehnică spații și instalații
Publicat – 28.03.2016