Anunțuri achiziții

Documentație pentru Servicii de pază și protecție pentru sediul central al ANAP, situat în str. Foișorului nr. 2, București, sector 3 și sediul secundar al ANAP, situat în str. Olari, nr. 23, București, sector 2, pentru perioada 01.04.2024 – 30.06.2024, cu posibilitatea de prelungire în perioada 01.07.2024 – 31.03.2025

INSTRUCTIUNI ACHIZITIE SERVICII DE PAZĂ PENTRU SEDIILE ANAP – publicat 06.03.2024


PROCES VERBAL EVALUARE OFERTE – Servicii de pază – publicat 21.07.2023

Răspuns consolidat SERVICII PAZĂ ȘI PROTECȚIE – publicat 13.07.2023

Instrucțiuni privind achiziția pentru serviciile de pază și protecție pentru sediile ANAP – publicat 11.07.2023


RAPORTUL PROCEDURII – Servicii formare specializată în domeniul achizițiilor publice PNRR – publicat 31.05.2023


Documentatie servicii de paza si protectie pentru sediul central al ANAP – publicat 24.04.2023


Răspuns consolidat nr. 2 – publicat 21.04.2023

Clarificare din oficiu – publicat 21.04.2023

Centralizator prețuri actualizate – publicat 19.04.2023

  Răspuns consolidat la solicitările de clarificări – publicat 19.04.2023

Clarificare – publicat 12.04.2023

INSTRUCTIUNI PRIVIND ACHIZIȚIA de servicii de formare specializată în domeniul achizițiilor publice pentru atingerea țintei 436 – Furnizarea de cursuri de formare specializată în domeniul achizițiilor publice, aferentă Componentei 14 – Buna guvernanță, Reforma 8 – Reformarea sistemului național de achiziții publice din Planul național de redresare și reziliență – publicat 11.04.2023

 FORMULAR NR. 11 PLANIFICARE cursuri – publicat 11.04.2023


Raportul procedurii – Achiziţie de servicii de formare specializată în domeniul achizițiilor publice pentru atingerea țintei 436 – Furnizarea de cursuri de formare specializată în domeniul achizițiilor publice, aferentă Componentei 14 – Buna guvernanță, Reforma 8 – Reformarea sistemului național de achiziții publice din Planul național de redresare și reziliență – publicat 22.02.2023


 Documentație de atribuire servicii de pază și protecție pentru perioada 01.03-31.05.2023 – publicat 17.02.2023

Documentație de atribuire servicii de pază și protecție pentru perioada 01.03-31.05.2023

 


SERVICII DE PAZĂ ȘI PROTECȚIE  pentru sediile Agenției Naționale pentru Achiziții Publice situate în strada Foișorului nr. 2, sector 3, Bucureşti și str. Olari nr. 23, sector 2, București – publicat 18.01.2023

Instrucțiuni SERVICII DE PAZĂ ȘI PROTECȚIE pentru sediile Agenției Naționale pentru Achiziții Publice

 

CAIET DE SARCINI + FORMULARE PAZA 2023


Achiziţie de servicii de formare specializată în domeniul achizițiilor publice pentru atingerea țintei 436 – Furnizarea de cursuri de formare specializată în domeniul achizițiilor publice, aferentă Componentei 14 – Buna guvernanță, Reforma 8 – Reformarea sistemului național de achiziții publice din Planul național de redresare și reziliență – publicat 29.12.2022

Răspuns consoldat la solicitarea de clarificări – publicat 13.01.2023


Anunț privind trasmiterea fără plată către alte instituții publice a unui număr de 3(trei) bunuri (autoturisme) – publicat 06.12.2022


 

Solicitare de ofertă pentru „servicii de transport aerian ocazional de pasageri pe curse interne si internaționale” în cadrul Proiectului “Sprijin în implementarea SNAP prin consolidarea capacității administrative a ANAP și a autorităților contractante” – SIPOCA 625 Proiect finanțat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020. – publicat 08.06.2022

Solicitare de ofertă pentru „servicii de transport aerian ocazional de pasageri pe curse interne si internaționale” în cadrul Proiectului “Sprijin în implementarea SNAP prin consolidarea capacității administrative a ANAP și a autorităților contractante” – SIPOCA 625 Proiect finanțat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020 (08.06.2022)


Solicitare de ofertă pentru „servicii de transport aerian ocazional de pasageri pe curse interne si internaționale” în cadrul Proiectului “Sprijin în implementarea SNAP prin consolidarea capacității administrative a ANAP și a autorităților contractante” – SIPOCA 625 Proiect finanțat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020. – publicat 07.06.2022

Solicitare de ofertă pentru „servicii de transport aerian ocazional de pasageri pe curse interne si internaționale” în cadrul Proiectului “Sprijin în implementarea SNAP prin consolidarea capacității administrative a ANAP și a autorităților contractante” – SIPOCA 625 Proiect finanțat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020.


Anunt de publicitate servicii de securitate și sănătate în muncă și servicii privind apărarea împotriva incendiilor şi protecţia civilă – publicat 14.02.2022

Anunt de publicitate servicii de securitate și sănătate în muncă și servicii privind apărarea împotriva incendiilor şi protecţia civilă

Anunt de publicitate servicii de securitate și sănătate în muncă și servicii privind apărarea împotriva incendiilor şi protecţia civilă – editabil


Achiziție servicii de curățenie – publicat 11.02.2022

Anunt de publicitate servicii de curatenie

ANUNT DE PUBLICITATE Servicii de curatenie


Achiziție servicii de pază pentru sediile ANAP București – publicat 20.01.2022

 Achiziție servicii de pază pentru sediile ANAP București – publicat 20.01.2022

CAIET DE SARCINI AN 2022


Achiziție servicii de pază pentru sediile ANAP București – publicat 20.01.2021

CAIET DE SARCINI SERV DE PAZA SEDIU ANAP 2021

INSTRUCTIUNI PRIVIND ACHIZITIA SERV PAZA SEDIU ANAP 2021

SECTIUNEA B FORMULARE SERV DE PAZA SEDIU ANAP 2021 EDITABIL

SECTIUNEA C CAIET DE SARCINI SERV DE PAZA ANAP 2021 EDITABIL

 

Solicitare de ofertă – Servicii de curățenie pentru sediul central ANAP – publicat 16.12.2020

Răspuns solicitare de clarificari

Solicitare de ofertă servicii de curățenie – 13032

Solicitare de ofertă

_______________________________________________________________________________________

Solicitare de ofertă – Servicii de curățenie pentru sediul central ANAP – publicat 27.08.2020

Solicitare de ofertă și documentația – Servicii de curățenie

_______________________________________________________________________________________

Solicitare de ofertă – Servicii de curățenie pentru sediile ANAP – publicat 23.01.2020

Clarificare Servicii de curatenie – publicat 27.01.2020

Anunt publicitar nr.ADV1126765

Solicitare de oferta Servicii de curatenie

Solicitare de oferta – format editabil

 

_______________________________________________________________________________________

Achiziție servicii de pază pentru sediile ANAP – publicat 22.01.2020

Instrucțiuni achiziție servicii pază

Caiet sarcini

Contract subsecvent

Acord cadru

_______________________________________________________________________________________

Achiziție servicii de pază pentru sediul central ANAP

Anunț servicii de de pază – publicat 18.04.2019

În completarea anunțului, găsiți mai jos Erata legată de formularul nr. 4
Erata Formularul nr 4

_______________________________________________________________________________________

Închiriere spații automate

 Anunț intenție închiriere spații automate – 20.07.2018

____________________________________________________________________________________________

Achizitie servicii de întreținere tehnică a spaţiilor şi a instalaţiilor pentru sediul ANAP pentru perioada martie-decembrie 2018

 CAIET DE SARCINI MENTENANTA MARTIE-DECEMBRIE 2018

Publicat – 23.02.2018

_________________________________________________________________________________________

Achizitie servicii de pază pentru sediul central ANAP pentru perioada februarie-decembrie 2018

 Raspuns solicitare clarificari

 Solicitare clarificari pag. 1

 Solicitare clarificari pag. 2

_____________________________________________________________________________________________

 Caiet de sarcini Servicii de paza februarie-decembrie

Formulare Servicii de pază februarie-decembrie 2018

Publicat – 19.01.2018

___________________________________________________________________________________

Achiziție servicii de pază si protectie – sediu ANAP pentru luna ianuarie 2018

 CS servicii de pază si protectie sediu ANAP ianuarie 2018

 Formulare servicii de pază si protectie sediu ANAP ianuarie 2018

Publicat – 15.12.2017

_______________________________________________________________________________

Achiziție multifuncționale rețea

Publicat – 17.10.2017

pdf-icon-1 Specificații tehnice

_______________________________________________________________________________

Achiziție 4 servere

pdf-icon-1 Specificații tehnice – servere

___________________________________________________________________________________

Achiziție Program Anti-virus

Publicat – 28.04.2017

pdf-icon-1 Caiet sarcini achiziție antivirus ANAP

_____________________________________________________________________________________________

Lucrări de reparaţii generale a treptelor situate la intrarea A în sediul Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice (aproximativ 27,5 mp) – termen limita ofertare – 21.04.2017        

Publicat – 13.04.2017

  Caiet de sarcini lucrari intrare A ANAP 2017
  Formular oferta financiara

_____________________________________________________________________________________________

Achiziție materiale pentru activități de informare-publicitate în cadrul proiectului SIPOCA 45                 

Publicat – 04.04.2017

pdf-icon-1 Caiet de sarcini pentru achizitia de materiale necesare pentru activitati de informare-publicitate

pdf-icon-1 Anexa 1

pdf-icon-1 Anexa 2

pdf-icon-1 Anexa 3 


Achiziție videoproiector 2017                  

Publicat  – 04.04.2017

pdf-icon-1 Caiet de sarcini Videoproiector


Achizitie licente Windows, Office și antivirus 2017                   

Publicat – 04.04.2017

pdf-icon-1 Caiet de sarcini licente antivirus

pdf-icon-1Caiet de sarcini Microsoft Office

pdf-icon-1 Caiet de sarcini Microsoft Windows


Achizitie multifuncționale color 2017                   

Publicat – 04.04.2017

pdf-icon-1 Caiet de sarcini Multifunctionala color


Achizitie computere portabile și computere personale 2017                   

Publicat – 04.04.2017

pdf-icon-1 Caiet de sarcini computere portabile si sisteme desktop


Achiziție servicii de medicina muncii, contract valabil de la data semnării până la 31.12.2017            

Publicat – 28.03.2017

pdf-icon-1 SPECIFICATII TEHNICE SERVICII MEDICINA MUNCII


Achiziție servicii de telefonie fixă 2017                          

Publicat – 23.03.2016

pdf-icon-1 CAIET DE SARCINI TELEFONIE FIXA 2017


 


Achiziție servicii de pază și protecție sediul ANAP 2017          

Publicat – 17.03.2017

pdf-icon-1 Caiet de sarcini – servicii de pază și protecție sediu ANAP

 Formulare – servicii de pază și protecție 2017


Achiziție servicii de întretinere și reparații autoturisme 2017      

Publicat – 17.03.2016

pdf-icon-1 Caiet de sarcini – servicii de întreținere și reparații pentru autoturisme

 Formular de oferta servicii de reparare auto


Achiziție servicii de întreținere tehnică a spaţiilor şi a instalaţiilor ce aparţin imobilului din Strada Foisorului nr. 2    

Publicat – 09.03.2017

pdf-icon-1 Caiet de sarcini


Anunț în vederea încheierii unui contract privind achiziționarea de servicii de curățenie la sediul central, valabil în perioada 01.04.2017 – 31.12.2017                

Publicat – 09.03.2017

pdf-icon-1 Caiet de sarcini


Anunț în vederea încheierii unui contract privind achiziționarea de servicii de actualizare software legislativ, valabil de la data semnării pana la 31.12.2017  

Publicat – 07.03.2017

pdf-icon-1 Caiet de sarcini


Achiziție închiriere 1mp in vederea amplasarii unui automat de bauturi calde

Publicat – 10.10.2016

pdf-icon-1Anunt de intentie inchiriere 1mp in vederea amplasarii unui automat de bauturi calde


Achiziție servicii de asigurare facultativă CASCO autoturisme Renault Megane

Publicat – 03.08.2016

pdf-icon-1 CIV B-57-LPV

pdf-icon-1 CIV B-57-LPY

pdf-icon-1 CIV B-57-LRB

pdf-icon-1 CIV B-57-PLS

pdf-icon-1 Taloane Renault Megane


Achiziție servicii de întreținere și reparații autoturisme

Publicat – 12.05.2016

pdf-icon-1Solicitare oferte Servicii de reparare și întreținere

pdf-icon-1Caiet de sarcini servicii de reparare și întreținere

pdf-icon-1Formular 1 Servicii de reparare și întreținere


Achiziție servicii de întreținere tehnică spații și instalații

Publicat – 28.03.2016

pdf-icon-1Solicitare oferte

pdf-icon-1Caiet de sarcini

pdf-icon-1Formulare

 

Sari la conținut